Hyreskontrakt

Idag var vi och skrev på kontraktet för den nya lghen. så den 15 mars får vi flytta in, som senast. han sa att vi kanske får tillträde innan... GUTT :D

Just nu sitter jag och scrappar en massa alla hjärtansdags kort. ett till mamma, ett till mormor och ett till Totte. Jag måste göra ett grttis-kort till gammelfarmor åxå, och ett till Lisa efter som hon precis har avslutat sin undersköterske-utbildning...
jag upptäckte igår att min favorit stämpel inte riktigt funkar som jag vill så jag får se om Lena kan hjälpa mej.

vi åker i morron till min gammelfarmor i Tibro. kl 7.30 åker vi från mamma, så jag måste åka kl 7.00... På min lediga dag :( de e inte männskligt, jag som älskar att ligga och dra mej i sängen, vakna, sätta igång tv och ligga där i en timme kanske innan jag ens går upp  och fixar te... men de e väl värt det, vi kommer ju fram i god tid.

nää nu ska jag fortsätta scrappa

bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0