Duktiga dagen

Jag var och simmade efter jobbet idag och det är något av det bästa jag har gjort på länge, så avkopplande.
Efter unnade jag mej en halvtimme i solariet, jag måste erkänna att jag sov mesta av den tiden :P
jag flög till bilen efter, inte ens den kyliga januari luften kunde få mej på dåligt humör efter det.

Så jag har kommit fram till att jag ska simma en gång i veckan (minst) och sola kanske två ggr i månaden, men det blir nog på jobbet i så fall, de e lite billigare och jag måste ju inte ta det efter att jag har simmat... fast det vore önskvärt.

Idag har jag till och med varit så duktig att jag har planerat vad vi ska äta i kväll, annars brukar det bli att vi i panik rotar i skåp och kyl/frys efter något ätbart när magen börjar skrika. så i kväll blir det wookade grönsaker med strimmlad kyckling(marinerad i sweet chulli sås) och lite ris till det...
Vi får väl se om det blir ätbart. Jag kan inte skryta med att jag e så bra på att laga mat... fast det kan ju bero på att jag inte har försökt så många gånger ;)

Ha en go kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0