Ingen kisse :(

När jag ringde uppfödaren idag fick vi reda på att vår lilla Ozzie dog i helgen :(
Lill-killen hade börjat kräkas och sen gick det fort, men jag undar lite verför hon inte ringde mej när det hände???
Men mamma, jag och Lena åker till Ullared iaf... lite tröst-shopping.
Sitter jag hemma så grubblar jag bara. men på ullared så e man social, man shoppar, och på vägen dit och hem måste man ju konsentrera sej på vägen...

Vi får se om vi hittar någon annan liten katt, mamma känner en som har kattungar så vi ska dit och kolla någon dag. Dom kattungarna är barnbarn till min katt, Stella, så det blir ju lite specielt på det viset.

Nu e jag ledig i två dagar, sen e det jobba-helg som står på schemat. Totte pratade om att han och hans lillebror Tobbe skulle lana.

Annars händer det inte så mycket nu i dagarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0