Sista natten

Sista natten som jag behöver sova själv... för i morron kommer min älskling hem.

här har det inte hänt mycket. Jag packade ner lite saker från köksskåpen när jag märkte att allt tidningspapper hade färgar av sej på tröjan (tottes tröja tom) så det va bara att leta fram någon svart i garderoben och lägga tottes tröja i blöt. tvättstugan va bokad redan :(
det verkar som att det värsta gick bort. sen blir det tre omgångar i tvättmaskinen så ska den nog bli vit igen. synd bara att det e tryck på den annars hade man ju använt klorin...

jag har sovit HELA dagen. jag somnade nog runt 3.00 i morse. Vaknade vid 12.00 tiden (rätt normalt för mej) tittade klart på en film som jag hade somnat från i natt. somnade från den igen och vaknade kl 16.45... Oops
Frågan e hur jag nu ska kunna somna i bra tid i kväll, jag ska ju upp och jobba i morgon bitti...
Annars blir det en massa kaffe på jobbet i morron. ska bara jobba till 13.30 så jag ska nog klara mej...

Bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0