Stor städning och shopping

Äntligen frisk... känner mej lite svag bara, inte konstigt med tanke på att jag har levt på kräm och proviva i två dagar.
var inne i stan idag och köpte en klänning tills i morron, svart som vanligt men den sitter så snyggt. Fixa till det lite med smycken och snygga strumpbyxor så blir det nog kanon.

Just nu tar jag en te-paus mitt i stor-städningen. jag e klar med köket, ska bara ta toaletten och sovrummet så får Totte ta golven när han kommer hem, annars så tar jag dom i morron.
Tvättstugan e i fullgång... håller på att tvätta alla handdukar och filtar, de e så skönt att ha torktumlaren så man slipper alla katthår. Jag vet inte vad det e med våra katter, dom e ju så korthåriga dom kan vara utan att vara "nakna" men fäller det gör dom som om vi hade 5 katter istället för 2.

nä nu ska jag tbx till mitt städande, snart dags att gå ner och lägga i en maskin till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0