nervös

Jag e så nervös så knäna skakar på mej. tänk om vi blir av med lgh:en redan idag. eller tänk om ingen vill ha den... de e nog inte så troligt med tanke på att den ligger så pass centralt.
Jag ska bara äta klart min frukost, betala lite tradera saker sen ska jag börja bearbeta vårat disk-berg... jag skojjar inte, de ser för jävligt ut i köket.
Disk för hela veckan + lite till, köksbordet e i vardagsrummet, i Tottes tattueringshörna.
Som vanligt så hittar jag inte min kamera annars hade jag laddat upp en bild, tur för er kanske att den har rymt.
Skulle jag fråga Totte om vart den e så har han sten koll på vart den ligger. Jag har koll på hans grejjer och han har koll på mina. Tur att någon har koll på något iaf.

Det ska bli skönt att flytta till något mindre, att bli tvungen att slänga en del saker. garderoben står först på tur, inte så kul :(

nää jag skriver lite till i kväll när dom har vart här och kollat.

bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0