Frissan bokad

På måndag ska jag klippa mej, de e en vännina till min mamma som klipper på fritiden. Egentligen är hon utbildad Zonterapeut...

Hon har klippt mej sen jag va liten, då skulle jag alltid ha "Annika"frisyr - page som Annika i Pippi har :D
Nu ska jag klippa upp lite i nacken.
Min lååååångsiktiga plan är att ha ner till nyckelbenet men jag vill gjärna vara snygg tills dess.
vi får väl se, jag har haft denna plan i tre år snart... jag sparar nästan ner till axlarna och så får jag syn på en USNYGG bild på en kort frisyr  och så e 8-9 månaders jobb bortklippt inom en vecka.

men men denna gången e det bara lite i nacken som sagt

Bye 4 now och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0