God förmiddag

Jag vaknade i morse av att dom bytte namn på vår dörr. jag hade blivit varnad av han som hade lgh:en innan oss att det kunde ta en månad eller mer innan våra namn kom upp, men icke. det tog bara 2 dagar :D
just nu sitter jag vid datan och äter lite frukost. ska hoppa in i duschen så fort vi har fått upp duschdraperiet, sen blir det av till den gammla lgh:en och hämta min symaskin. jag måste sy om min klänning tills på söndag.

Annars ska jag försöka få i ordning på sovrummet, det e fullt av påsar och katonger somm jag inte vat vart jag ska ställa... de e saker som vi hade i hallen innan men hallen vi har nu e MYCKET mindre... jag får väl försöka klämma in det i garderoberna så länge.

Bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0