Söndagsmys

Hej hej
idag blev det en mys-dag.
myste med min Totts och sedan åkte vi hem till min lilla mamma som hade lagat taco. det finns inget bättre än mammas matlagning.
själv e jag ingen höjdare på att laga mat men taco kan jag fast inte på mammas vis. jag vet inte vad det är men hennes e helt klart godast :D
 
vi passade på att gosa lite med kattungarna som bara e för söta, jag kan inte vänta tills vi får ta hem vår lilla kille och bara täcka honom med en massa pussar och kramar...
tyvärr så har jag inte hittat min laddare till kameran så det blev inga bilder. men jag ska fråga mamma om hon kan ta lite kort nu i veckan så ska jag ladda upp några så fort som möjligt.

på onsdag överger Totte mej tills på söndag- han ska till uppsala på konferens.
Fuskis, tänk på all hotel-frukost han får :(
själv ska jag syselsätta mej meds att packa, men jag tänkte åxå unna mej en tjejkväll så jag ska böja ringa runt och fråga när folket e lediga. dom jobbar lika oregelbundet som jag tyvärr.
antingen e dom inom vården eller resturang...

bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0