Min första blogg.

jag sitter hemma och är sjuk, satt och läste en kompis blogg och tänkte "jag kan nog skaffa mej en blogg jag åxå".
Så nu har jag det. då får vi se hur det går.
jag tänker inte sitta och rabbla upp en massa fakta om mej själv, då blir det ju som en kontaktannons (Nej tack)
men jag kan ju beskriva vad det e troligt att jag kommer skriva om.
Självklart kommer jag skriva om mitt liv och intressen (tattoos, katter, vänner och min underbara sambo).

Som sagt sitter jag hemma, ner bäddad i soffan, och väntar på att min sambo ska komma hem.
Våra katter springar om kring mellan köket och mitt knä som om det va en Os-gren :)

Nu när julen är över vill jag bara kasta ner allt julpynt i förrådet och inte se det på 11 månader.
Jag är lite nyfiken på hur vår lgh ser ut utan allt julpynt, vi flyttade ju in i november. Först va det en massa flyttlådor och sen julpynt.

nu tänkte jag se om jag kan lista ut hur det funkar med bloggen och hur man hanskas med den och får den att se lite bättre ut, annars så får jag ringa Zazzi (hon med bloggen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0