Nyårsafton

jag sitter hemma och äter skumtomtar, har inte ens bytom än, sitter fortfarande i sidenpyamas :P
det känns lite tidigt att ta på mej klänningen, med min tur så skulle jag väl spilla ut allt mitt te på den så jag väntar ett tag till.
Vi får hoppas att den kommande festen i kväll blir lugnare än den på juldagens kväll... fyllecell och två på akuten :(
jag börjar bli trött på att de stora festerna e hos oss (mest för att vi har stösrt lgh, skule jag tro). De e inte så att jag inte tycker om människorna, inte alls. men jag tycker inte om att städa och diska efter.

ute e det kallt och grått, längtar bort till ett varmt ställe med sol, sandstrand, paraplydrinkar och en massa avkoppling. Vi får väl se när det blir av, jag har ju semester nästa sommar så vi får väl se om vi åker någonstans... Camping på öland med stor sannorlikhet sen får vi se om det blir något mer.
Nää nu ska vi fixa lite mat och fixa till fest-stilen

Gott nytt år på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0