Äntligen Ledig

Efter att ha jobbat hela påsken ska jag äntligen vara ledig några dagar.

Bella och jag var och shoppade lite tidigare i dag. Jag hittade en underbar, STOR, kyvert väska i en second hand affär. Den e i svart skin med tre stora fack och ett litet, var av två har dragkedjor. Det blir hur lätt som hällst att hålla koll på saker och ting.

Snart ska jag hämta Ida och Hanna på stationen. Dom små liven hittar inte till den nya lgh:en.

Totte fick städ-mani tidigare idag när jag kom hem. Snacka om att jag fick dåligt samvete när jag tittar ut i köket och det SKINER. ingen disk, inga smulor efter mina rostade mackor i morse, allt va så fint så jag ville bara kasta mej på honom och ge han en stor puss.

Bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0