äntligen ledig några dagar

Nu är jag äntligen ledig i två dagar, sen e det tbx till jobbet och jobba helg.
i morron ska jag ta det lugnt, städa lite, packa mycket... flyttar snart och vi har packat tre lådor :P

på torsdag kommer det en konsult från Mary Kay och ska informera lite, de e ju inte lätt att leva på en helvtidslön.
efter henne kommer mamma och fikar...

den tredje mars ska jag först ha make up-rådgivning och sedan hudvårdsprovning med några tjejer hemma hos mej... alla har inte svarat än men jag hoppas att alla kan komma.

Annars har det inte hänt så mycket dom senaste dagarna, livet e som vanligt... jobba, åka hem, sova. denna vintern tar död på mej.
jag spänner mina axlar när jag e ute för det e så svinigt kallt, jag spänner mina axlar när jag kör bil för att det e så förbannatr halt och skymd sikt pga alla gigantiska snöhögar som blir när dom plogar.

jag e grymt trött på Os nu. Hemma e det Os, på jobbert e det Os, i bilen pratar dom bara om Os.
jag har lånat lite historiska filmer av min snälla svärmor- Lena. så när Totte siter vis sin data, då passar jag på att kidnappa tven.



Nu är det bara 3 ½ vecka kvart tills vi får hem den nya lilla killen, vi har enats om att han ska heta Eddie. Uppfödaren pratade om att döpa kattungarna efter karaktärerna i Twilight och då paxade vi edward och då blev det Eddie. Synd bara att han kommer mitt i flytten.

mitten av april så ska vi på en kattutställning med Eddie och Tingeling, Stella får stanna hos svärmor-Lena och alla barnen.
Stella klarar inte riktigt av stressen som blir på utställningarna så hon har det bättre där. Jag vill ju inte att hon ska vara helt ensam en hel helg, det vore ju elakt. Den katten kan ju inte vara själv en halvtimme.
har vi varit och handlat en timme kanske så e hon helt till sej när vi kommer hem, hon "pratar" och rullar på matterna, hon stryker sej längs benen och sirrar på oss som om hon ville skälla på oss för att vi lämnade lägenheten, och då har hon ändå sälskap av Tingeling... jag vill inte ens försöka föreställa mej hur hon skulle bli om han va helt själv...

Nää nu ska jag dra mej ut till köket och sätta igång vattenkokarn, springa ner i tvättstugan och sedan bara ta det lugnt med en kopp grönt (möjligtvis rött) te. känner att jag behöver alla dom nyttiga antioxidanterna som ska finnas i dessa tesorter...Nää nu ska jag dra mej ut till köket och sätta igång vattenkokarn, springa ner i tvättstugan och sedan bara ta det lugnt med en kopp grönt (möjligtvis rött) te. känner att jag behöver alla dom nyttiga antioxidanterna som ska finnas i dessa tesorter...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0