Ny dag- Nya möjligheter

Idag har totte och jag varit och tittat på en UNDERBAR tvåa i funkabo. Och vi fick den!!!!
Jag ringde hyresvärden på direkten och sa upp den vi har nu. så den första maj bor vi mycket finare och billigare... det låter som en bra kombo :D
en stor fördel med denna lgh:en e att den har inglasad balkong, ganska stor faktiskt. perfekt till att sitta ute och ta en kopp te, eller ett glas vin. Och katterna kan få gå ut och komma lite närmre naturen :P
det finns bara ett minus med den nya lgh... det finns inte så mycket garderober :( jag kommer inte få plats med alla mina kläder. Här har jag blivit bortskämd med en stor klädkammare + att sovrummet e stort nog att rymma min gigant-byrå. men men jag måste ju rensa iaf. Kanske något passar Tottes lillasyster, hon kan iaf få mina väskor som jag typ aldrig använder.  
Garderobs-bantning bokad i helgen.

Jobbet ringde i morse, så jag ska hoppa in i morron förmiddag, passar mej perfekt.
I morron kväll drar vi upp till oskarshamn och tittar på hocky, AIK-Oskarshamn. Jag vet inte hur vi ska hitta arenan för den ända gången jag har vart i oskarshamn var när jag skulle till Visby och då följer man ju bara skytarna till hamnen. förhoppningsvis så kan Jörgen följa med och han e som en levande gps. har han läst en karta så kan han den vägen sen. jag kan inte ens vägen om jag så har kartan under näsan.

bye 4 now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0