ny frisyr

idag fick jag ett litet ryck och klippte lugg, rätt snyggt faktiskt. nu ska bara resten av håret växa ut. de e något av det tråkigaste med mig så e det mitt val av frisyr. jag klippere det kort så håller jag det kort ett par månader, trötnar på det, låter det växa ut ett halv år tills det e nere vid axlarna sen får jag ett ryck till och klipper det kort. en ond cirkel. jag e nog nöjd med min frisyr ca 4 månader om året, resten av året så e det en tråkig utväxt frisyr som bara hänger.
jag får väl se vad jag gör med det sen när det väl e nere vid axlarna, om ca 4-5 månader :P så tråkigt bara att vänta :S

jag va dum nog att blondera det i sommras, nu e jag brunnet men det som va blonderat e så slitet. inget vidare kul de heller. men men jag får väl toppa det några gånger sen så försvinner det nog.

det jag lägger mest pengar på just nu är hårprudukter, vi får väl se om det gör någon skillnad.

i morron kommer det ett par som ska titta på lghen så om dom kan flytta in tidigare än den 1a maj så vore det fantasktiskt.  men först får vi väl se om dom tycker om stället.

bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0