Ny vecka

En ny vecka, men ingen ny enerige :(
Jag va med en gubbe på sjukhuset idag... inte så jobbigt, det jobbiga e att sitta och vänta på färdtjänsten i 40 min och sen ska chaffissen ta en omväg på en mil för att hämta en tanta till... GAAHH min mage kurrade så jag tror Zazzi i malmö hörde det.

Jag, Totte och mamma va hos Cecilia i går och tittade på vår lilla kille. i och med att jag e lika tekniskt som en vandrande pinne så vet jag inte än hur jag lägger upp bilder men så fort jag vet så kommer det en bild.

Madde och jag ska nog dra och simma snart, hon hade lite ärenden att uträtta först. men jag känner att dröjer det länge till så somnar jag :S jag e svin-trött + att jag vill inte simma efter att vi har ätit. har en massa här hemma att göra åxå.
I kväll blir det grillad kyckling med potatisgratäng och pepparsås, tror jag. om Totte godkänner det.

I morron ska vi antagligen åka och kolla på en lgh, det blir en tvåa ´som e hälften så stor som den vi har nu, men så e hyran bättre åxå.
Vi får väl se, den va ledig från den första mars men vi har ju tre månaders uppsägningstid på den vi har nu så vi får se.

bye bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0