2010- och fullmåne

Första dagen på året
jag hade jätte trevligt igår och det blev inga olyckor av något större slag denna gången (lättnad)
på något sett blev det efterfest hos oss, så vi träffade några nya grannar, jätte trvliga. det visade sej att tjejen och jag hade gått i samma skola i ett år. När jag gick första ring så gick hon tredje.
Jag tänker inte ge några nyårslöften, för det första så brukar jag glömma dom i mitten av februari och för det andra så kommer jag inte hålla dom iaf :P

Nu väntar jag på att Totte ska spela klart så vi kan sätta oss och äta lite och sätta igång filmen. Det blir Titanic i kväll. de va evigheter sedan jag såg den sist.

I morron ska jag plocka ner allt julpynt + storstäda, det ser ut som kriget här hemma :P
Det ska bli så skönt att få bort allt pynt och få det som vanligt... ja eller få det som jag vill ha det.
Måste ringa min hyrevärd för vi vill målaom i sovrummet. jag tror inte att det ska bli något problem, vi har valt en diskret gråfärg.

Läste klart Dan Browns bok "den förlorade symbolen" och jag tyckte att den va läsvärd men den e inte i samma klass som "Da vinchi-koden" eller "änglar och demoner".

nää nu ska jag titta på titanic och sen börja plocka undan lite pynt

God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0