En ny kisse i "huset"

Jag och min sambo har letat efter en ny katt, och i går hittade jag en undearbar liten kille.
Vi har två siameser sedan tidigare och den nya e en liten oriental.
Min mamma har köpt en katt i från samma uppfödare för två år sedan, Lilla Obi, och han e vi alla störtkära i så jag vet att det e en bra uppfödare som bryr sej om sina kattungar och ger dom en bra "barndom".

Den nya killen e ebony som det heter i kattvärlden, eller på vanlig svenska så e han svart. och med de gröna ögonen som orientaler får blir det en häftig kontrast + att deras svarta päls glänser som bara den.
uppfödaren har än så länge inte svarat på mitt mail men jag skickade det sent i går kväll. så om hon inte har svarat i kväll så ska jag ringa i morron förmiddag innan jag sticker till jobbet.
jag e lite orolig för hur Tingeling kommer reagera på en kattunge, hon fick ju flytta hit pga att hon inte accepterade en kattunge som mamma köpte... men nu e det ju en pojk + att vi har mindre katter än vad min mamma har och jag har en känsla av att Tingeling e lyckligare nu. Hon har även kastrerats sedan hon kom hit så vi får hoppas på att hon accepterar den nya lille. om det blir något.

Önska mig lycka till :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0