Fredag

Det blir en liten svart oriental för oss, han ska hämtas om två veckor :D
han bor i Falkenberg så det blir en resa förbi Ullared samtidigt. inte illa

jag ska jobba i kväll så det blir inget fredagsmys för mej. sen ska jag upp tidigt på lördag och jobba...
men men sånt e livet, men jag har underbara jobbakompisar som gör dagarna lättare.
Totte och hans bror ska nog lana hela helgen så han lär inte sakna mej alltför mycket ;)

i och med att vi köper lillkillen så får tattueringen dröja lite, men det kan jag leva med.

på måndag ska mamma och jag ha en "mor-dotter"-dag, shoppa lite, in på ikea och spendera pengar där och äta lite gott. jag ser fram mot det, sedan jag flyttade in till stan har vi inte träffats så mycket. Vi har båda  oregelbundna arbetstider så det kan vara svårt att passa in.

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0