jobba-kväll

ska snart åka och jobba, e lite nervös :S inte för att jag tror att jag ska svimma eller så.
de e bara så att vi har fått in några nya på min sida och jag har varit ledig och sjuk de senaste 5 dagarna så jag har ingen anning om hur pass dåliga dom e, eller hur mycket hjälp dom behöver. och jag har den oturen  att jag e själv på min sida ikväll.
Bella och  Lena kommer självklart hjälpa mej men dom jobbar ju på andra sidan av avd. så dom har ju lika stor koll på mina boende som jag har, men det ska vi nog klara. jag får plugga på pärmarna innan vi drar igång med kvällsmaten. men jag har för mej att de nya e så pass klara att man kan prata med dom.
det ska nog gå bra :D håll tummarna.

det blir fullt upp i morron. jobbar till 12.11 sen ska jag iväg till bilprovningen kl 12.40. efter det tänkte jag passa på att simma en stund innan jag hämtar upp Totte efter hand jobb kl 15.30.

sen ska nog resten av veckan vara lugn... men man vet ju aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0