Lördag kväll

Det blir en lugn kväll. vågar inget annat :S
Igår när jag va på jobbet häll jag på att svimma, som tur e så e vi ju vård-personal så jag blev ompysslad och beådrad att åka hem, så jag sjukskrev mej idag åxå, men jag ska till jobbet i morron iaf.

jag hittade en hel del på Ullared, fast inte så mycket kläder som jag brukar, det blev ett par taits och ett par träningsbyxor. annars så blev det en hel del scrapping, och afrikanska tavlor till vardagsrummet. Vi fick 8 underbara glas av mamma, av återvunnet glas. dom e transparanta med färgad rök i. helt underbara, tack mamma!!! jag köpte en present till totte åxå, men jag vågar inte skriva vad ifall han skulle få för sej att läsa detta :P sen blev det lite annat småsaker som alltid bara flyger ner i vagnen :D

jag ska åka och besiktiga bilen på måndag, och jag e lite nervös... jag vet inte varför riktigt, bilen går ju som den ska. men jag har aldrig besiktigat en bil innan :S sen efter det tänkte jag åka och simma, jag måste kolla med jobbet för jag tror att man kan få ett årskort billigare... vore rätt bra. de e inte billigt att gå och simma.

Totte ska köpa en tattuerings-maskin på måndag.
Jag har sagt att han ska få göra en fransk lilja på mej sen när han har övat lite, de ska bara vara konturer så det ska nog inte vara några problem. vem vet han kanske blir riktigt bra :)

Totte och hans bror lanar (jag tycker att de gör inget annat här om helgerna) så jag sitter och har inte så mycket att göra... hade det varit lite varmare så hade jag nog gått ut en stund men det e för kallt :( och simmhallen har stängt. i och med att de e folk hemma kan jag inte flumma runt som jag gör när jag e själv. 

Jag hittade två gammla pälsjackor i klädkammaren igår. Jag fick dom av mormor för nästan ett år sen. en mörkbrun med mocka inslag och en ljust brun. dom e riktigt varma och sköna, och snygga :D

nä nu ska jag göra lite te och sätta mej och titta på tv, det måste ju finnas något bra att titta på. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0