mitt i veckan

nu har helvetet brytit loss... det har kommit lite över en decimeter snö, det blåser och kommunen tycker att vår parkering e "teräng" i och med att den inte skottas så nu får jag ställa bilen längst bort på gatan och plummsa igenom all snö. jag såg ut som en Yeti när jag väl satte mej i bilen.
jag kan bara tänka mej hur det kommer se ut i morron, och i morron MÅSTE jag bara iväg, jag har personalmöte en mil bort så jag kan knappast gå.

Jag har fått Tradera-feber :P jag har köpt ett par ballerina skor (passande för detta vädret) en vårjacka och en smaragd grön blus. jag har några till bud som jag väntar på så håll tummarna.

om en vecka ska jag äntligen tattuera mej, det ska bli en körsbörskvist på ryggen, med en massa blommer runt om... jag e lite nervös, fast bra-nervös

På söndag ska mamma, jag och Totte åka och kolla på en liten kattunge, han e runt 4-5 veckor gammal och ursöt. jag svar och såg han för några veckor sedan och han måste vara ännu sötare nu när han e lite äldre. Än så länge har vi inte kommit på något namn till den lille killen. jag föreslog Prinsen men Totte va inte så posetiv som jag :S
vi får väl se vad det blir, men det ska vara ett namn som man kan ropa lätt och så måste det ju passa vår lilla kille... det slutar väl med att han blir kallad "Killen" tills han blir kastrerad :D

Nä nu ska jag smyga ut till köket, ta mej en kaka och en kopp te och sedan smyga tillbaka till sängen. förhoppningsvis utan att väcka min underbara sambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0