jobb, jobb, jobb och jobba lite extra åxå

Har just avslutat mitt helg-maraton. Fredag-måndag. Och så klart ringer bemanningen och frågar om jag vill jobba extra i morgon förmiddag. det e bara 4 timmar, MEN MIN SOVMORRON DAH?!?! den bara försvann :'(
man kan tycka att jag gnäller väldigt över mina jobbar tider, fast jag bara jobbar halvtid... jag vet faktiskt inte hur det kommer sej. jag älskar mitt jobb, har bra jobbakompisar, en bra chef... inget direkt att klaga över, men ändå klagar jag... skitzo :S

Passade på att sola efter jobbet... my kind of therapi ;) känner sej som en ny, sommar fräsch människa som svävar på moln. nu ska jag bara förstärka brännan med lite BUS... köpte en hudkräm med lätt brun-utan-sol efekt på apoteket efter jobbat, får se om den e bra. den luktar gott iaf.

Bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0