1-0 till Aik

Nu e min älskling nöjd... allt frid och fröjd.
tills han startade upp sitt data spel och blir frustrerad när det inte går som han vill ;)
varför inte bara vara glad och nöjd över vinsten, nää då hittar man alltid andra saker att irretera sig på.
det stämmer nog in på oss flästa

jag e så trött på mit hår, finns det inget mirakel recept som gör att håret växer 20 cm på en vecka eller så???
antagligen inte, om det skulle finnas skulle det vara värt en förmögenhet.
jag nöjer mej nog med att färga det snart, i någon honungsbrun nyans...

ska nu för tredje gången försöka arrangera ett mary kay presentation för mina vänner, denna gången blir det torsdag kl 15.00

hoppas hoppas att iaf några kan komma. skickade ut sms tidigare idag så jag lär väl få besked i morron eller på måndag.

 Hon som har kattungen vi ska köpa kan inte längre ha dom hemma hos sig då hennes dotter har fått en kraftig allergisk reaktion.
Nu ska mamma katt + dom tre kattungarna bo i mammas kök.
så i morron ska vi hem till mammsen och titta på kattungen och äta lite god mat. mamma nämde taco men man vet aldrig hon kan ju ändra sig.

nää nu ska jag se om jag kan få tillbaka tv, just nu e den inkopplad till Tottes data och han spelar cs för fullt hus.

bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0