Beatles feber

Jag fick Abbey Road (beatles skiva) av Totte i födelsedagspresent... Jag gissar på att han ångrar det nu ;)
Själv ÄLSKAR jag beatles och allmänt 60tals musik men Totte e mer inne på rock och tecno
snacka om krock när vi ska samsas om musik.

jag e inne på 60talet i stort just nu... jag ska boka tid hos frissan i morron och tänkte ha en modern tjej-version av beatles frisyren + att jag är helt förälskad i mönster och mode som va på 60talet.
Visst kjolarna kunde vara lite korta men samtidigt hade dom underara klänningar. Det hela beror på vilken av de olika stilarna och vilken del av 60talet man tittar på... jag tittar mest på mitten till slutet. 50talet och tidigare 60tal e lite för femenimt för mej, och inte allt för smikrande för mina ben :P

när jag hittar min kamera i någon av alla lådor så ska jag börja ladda upp lite kort. nu när våren börjar komma så kan man ju ta sej en längre promenad och ta lite kort.

nää nu ska jag titta på The Pacific, de e som en fortsättning på Band of brothers. Så jag hoppas verkligen att den e bra. Jag förväntar mej inte att den ska vara lika bra som Band of brothers, bara nästan.
För er som inte har sett Band of brothers: SE DEN!!!! det e en mini-serie i 10 delar om ett kompani i den amerikanska armen under 2a världskrigen om hur dom hoppar in i frankrike på D-dagen och framn tills kriget e slut. verklighetsbaserad så klart... Jag tar oftast fram den när jag e sjuk och har ett maraton
en bra blandning mellan komedi, drama, vänskap och historia

Bye 4 now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0