?!? har inget bättre för mej

1. Hur gammal är du om fem år? - 21
2. Vem var den sista du träffade? - Totte- han e ju hemma just nu
3. Hur lång är du? - 1,60
4. Vilken var den senaste filmen du såg? - Alice i underlandet.
5. Vem ringde du senast? - Karin
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - “Hej jag ska fika med min gudmor på söndag förmiddag. kan vi ta sushi på eftermiddagen? kram'' Till karin
7. Vad är dagens planer? - inga alls.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - smsa!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? -de har aldrig varit gifta.
10. När såg du senast din mamma? tidigare idag.
11. Vilken ögonfärg har du? - Blå.
13. Har du någon gång hittat en katt? - hittat och hittat, dom har väl hittat oss, fast aldrig stannat.
14. Vilken är din favoritplats? - hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? - vårat miljöhus, luktar så hämskt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - vem vet, de e vel de som e kul med framtiden- att inte veta.
17. Vad skrämde dig som barn? - jurasikpark
18. Vem fick dig att skratta senast? - något på tven.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - antar det, jag har inga iaf.
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - hälls med ett linne på.
22. Hur många kuddar har du i sängen? - jag har 2, totte har ett helt berg.
23. Hur många landskap har du bott i? - 1, småland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? – skor, beror på modell om jag vill ha strumpor i!
26. Är du social? – det beror på vilken dag.
27. Vilken är din favoritglass? – choklad med stora chokladbitar.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? – RESA
29. Tycker du om kinamat? - javisst, fast inte den sötsura såsen
30. Tycker du om kaffe? - visst, men föredrar te
31. Vad dricker du till frukost? - te.
32. Sover du på någon särskild sida? - Sover på höger sida av sängen.
33. Kan du spela poker? - nja lite
34. Tycker du om att mysa? - Dum fråga, sjklart!
35. Är du en beroendemänniska? - nja det beror på
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - en gammal klasskompis.
37. Vill du ha barn? - javisst, men inte idag, vill vänta 2-3 år iaf
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej, hoppas jag slipper
40. Föredrar du havet eller en pool? - Havet, helt klart.
41. Vad spenderar du helst pengar på? - kläder, mat och bensin
42. Äger du dyra smycken? - nja, tror inte det
43. När känner du dig lycklig? - rätt ofta
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - en kanelbulle
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Ida, vi e nog dom ända i världen som förstår det roliga.
46. Välj ett ärr på din kropp? - ett ärr på överläppen, spräkte läppen när jag va 5, 6 år
47. Vad har du för ringsignal? - candyman- christina augilera
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - mamma har dom ner packade
49. Flirtar du mycket? - nää, bara med min Totte
50. Vart togs din profilbild för din blogg? - inne i mammas badrum för snart två år sen
51. Kan du byta olja på bilen? - Hmpf… nää... men pappa kan ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? - nix, men p-böter en gång
53. Vilken var den senaste bok du läste? - breaking dawn- 4de boken i twilight serien
54. Läser du dagstidningen? - nja, ibland när jag jobbar
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej
56. Dansar du i bilen? - ja när jag e ensam
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - min namnteckning
59. När var du i kyrkan senast? - när mamma gifte sej, jag va 15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0