Hej hej Tisdag

Jag har redan tappat bort min kamera :S
men håret blev KORT... jag har en strategi när jag går till frisören.
1: Tar med mej en bild med en frisyr som jag tycker om för insperation
2: Jag har ingen klar bild av hur jag vill ha det, utan en kännsla

Detta resulterar i att jag aldrig e missnöjd när jag går där ifrån, men jag e heller aldrig supernöjd.
det blir jag fört efter en månad när jag har vant mej, och listat ut hur jag bäst fixar det som jag vill ha det.

Men jag blir alltid lagom nöjd.

Jag har kommit på lösningen med min kamera. jag ska skaffa en kamera-mobil.
Min mobil har jag nästan alltid sten koll på, om inte så ber jag Totte ringa upp den och så e det problemet löst.
jag har bestämt mej för en sony ericsson aino.

Bye 4 now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0