Jag vill bli katt-lös ibland

Nu e det en vecka sen Eddie kom hem, och det har inte gått smärtfritt :(
Senast idag åkte två glaslampor och en kruka i golvet pga ett litet bråk. och det värsta...
jag skulle fixa en kopp te och lämnade då datan "öppen" när jag kom tbx så fattades 8 bokstäver... min data hade blivit platsen för en rivstart då Tingelin hade skrämt slaget på Stella.
Men jag har ju världens underbaraste sambo som åxå e teknisk så han fixade det faktiskt.
Hade jag varit själv hade jag försökt, misslyckats, slängt datan, och i det första jag skulle gjort i morron skulle vart att åka till net-on-net och köpt mej en ny data (vilket skulle ha gjort ett STORT hål i plånboken

Men jag kom att tänka på en sak, vem har bestämmt hur tangenterna ska sitta??? i vilken ordning som bokstäverna ska sitta?

Bye 4 now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0