Onsdag

Ett samtal mellan mig och min morfar:

Morfar: Grattis på födelsedagen
Jag: Tack men jag fyller år i morgon
Morfar: Vilken dag e det idag???
Jag: Onsdag
Morfar: jaså? ja jo jag har ju skrivit i min almanacka att du fyller år  idag...
Jag: e du säker på att det e årets almanacka???

det e så typiskt min morfar att ge mej en annan födelsedag... jag tror inte ens han håller koll på sin egna :D

Jag var och hämtade min symaskin idag. Tänkte sätta mej med klänningen, och ett par jeans som ska bli shorts, i morgon efter att jag har varit på sjukan och gett blod. Jag har bara gett en gång innan, då blev jag rätt trött efter men man får ju fika där efter givningen så dom har lite koll på en. De e rätt skönt att veta. men jag tänkte iaf stanna till på pressbyron efter och köpa mej en jos/smootie med en massa c-vitamin.


jag tror att mamma ska komma förbi en liten tur innan hon börjar jobba i morron... ett litet mini-firande annars så ska vi fira både min och Tottes födelsedag på söndag. ca 20 pers i våran lilla tvåa :P mitt bland alla lådor

nää nu ska vi titta på 2012 och dricka en kopp kaffe.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0