Sista kvällen

I kväll e det sista kvällen innan Älsklingen åker, och jag får inte ens lämna av honom på flygplatsen i morron för jag måste jobba. jag får nöja mej med att lämna av honom hos lilla svärmor.
i kväll ska vi bara mysa och ha det varmt och gott framför tven.

I morron ska jag dra mej över till affären och köpa mej en massa gott. Jag måste nog leta fram någon bra bok från någon av ALLA lådorna.

Totte hittade till slut laddaren till min kamera så när han kmmer hem (han kidnappar kameran) så ska jag sätta mej in i hur man laddar upp bilderna, och terra mammas kompis Camilla som kan lära mej hur man designar sin blogg/websida. hon har ansvaret för mammas hemsida (kattuppfödning) och jag tycker att den e riktigt fin. jag skulle nog inte ha det så som mamma men det e ju inte Camillas fel. Hon gör ju som mamma befaller...

vi får väl se hur det går

Bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0