Söndag, underbara söndag

Idag va det kalas för mig och min sambo. Våra familjer + några "ingifta" gäster...
vi hade riktigt brottom imorse. först iväg till maxi och inhandla allt. sen hem, baka pajer, städa, duscha, fixa sej... men det gick bra, vi hann med en kvarts marginal.

Vi fick underbara presenter, en massa blommor, presentkort på ikea, en massa underbara tavlor.
Men bäst av allt va att min lilla mormor kom och hälsade på.

efter att alla hade gått hem så va Totte och jag helt slut. det blev piza i kväll, orkade inte ens med tanken på att diska.

Ska jobba i morron sedan e jag ledig tisdag och onsdag.
På onsdag kommer mamma hit med den nya katten. Men jag tänkte kidnappa med henne ner till kina-resturangen.

Bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0