Välkommen ledighet

Jobbade bara halvdag idag... sen ska jag inte jobba fören torsdag

I morron drar jag och Karin över till Öland och vårshoppa lite. jag behöver ett par t-shirts, nya strumpbyxor (inte svarta utan i några roliga mönster och färger) och sen lite smink...
Jag hittade min kamera idag, ska se om jag kan komma ihåg den i morron så ska ni få se mina eventuella fynd.

jag måste, till min stora sorg, över ge mitt underbara duschcream... jag kan uppenbarligen lägga till kännslighet mot parfym till min allergi lista.
-Laktoskännslig
-Pollenkännslig
-Psoriasis
- och nu kännslighet mot parfym (om det nu inte e varmvattnet, men då ligger jag illa till)¨

tänkte testa med duschcream som man har till små barn... dom ska ju vara skonsamma och parfymfria.

Bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0