Reslust

Jag har tänkt på att åka till London, Paris och Kreta... men vart ska jag få pengarna ifrån.
När jag sitter och läser vissa bloggar om folk som hipsomhap åker på sista minuten resor var 5e vecka och shoppar för tre av mina månadslöner så kan jag inte låta bli att undra om man borde byta jobb???
Problem nu 1:
Jag ÄLSKAR mitt jobb, skulle bara vilja ha en större tjänst

Problem nu 2:
OM jag skulle få för mig att byta, vad skulle jag byta till??? här i stan finns det inga jobb, eller jobb finns men det finns tre gånger ¨så många arbetslösa.

Problem nu 3:
jag kan inte bara flytta för ett jobb, min sambo måste ju åxå hänga med, och han har ju jobb här och vi trivs i vår lilla stad.
 
Problemlösning:

Stanna på mitt underbara jobb med min sambo och spara pengar som den lilla smålänning jag e :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0