shopping och fika

Det är helt otroligt vad en shopping-runda och fika  med en kompis kan göra med humöret.
Jag hittade ett par caprijeans, en tshirt med beatles motiv och ett par solglasögon... super nöjd.

Nu har jag två shoppingprojekt kvar.
1: Åka till Ikea och handla lådor till hall-garderoben. Den måste organiseras
2: Åka till Ullared (den 5e juni) och bara se vad jag hittar... jag har lite små saker jag vet att jag ska leta efter men den största delen av ullared-budjeten är fri :P
Jag ska åka med två tjejer från jobbet. Vi är rätt olika alla tre, i klädstil, så det ska bli kul att se hur vi kompleterar varandra vid provhytterna.

så nu ska jag bara vänta på min lön...

Bye 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0